Lästips!

341127-51


VAR  SANN  MOT  DIG  SJÄLV  OCH  FINN  DIN  INRE  STYRKA !

Vem har sagt att livet ska vara jobbigt, tungt och trist? Att det ska vara en
ständig kamp för att prestera och duga?

Du kan välja ett helt nytt sätt att leva. Det handlar om att du utgår från dig själv, det du vill och det som gör dig  glad!
Glädjen är en stark drivkraft som föder kraft och handling. Går det lätt så är det rätt!
Var positiv och sann mot dig själv och du får ett annat liv !



DET  DU   TÄNKER   PÅ   FÅR   DU   MER   AV !

Vill du känna dig tillfreds och uppleva lycka och  välmående ?
Sanna Ehdin visar vägen till inte framgång - hur du bjuder in framgången i ditt liv, istället för att
jaga den!

Det handlar om tankens kraft, positiva förväntningar, spegling och självbild.
Att växa och mogna som människa med hjälp av nära relationer.
Att vända negativa tankar till positiva. Att göra medvetna val och odla känslor av välbefinnande och lycka.



Jag vill varmt rekommendera dessa två böcker av Sanna Ehdin..
de har varit en källa till glädje för mig.


Första Advent idag, ljusen har lyst i slott och koja.
tyvärr så lyser de inte längre på min älskade lilla svärmor.
Hon somnade in idag. Vi har varit hos henne hela eftermiddagen och fram på kvällen.
Vi har tagit farväl, barn och barnbarn.
Hon har nu fått ro i sin själ.
Jag älskar dig du goda, fina lilla människa.
Sov Gott !  Vi saknar dig oändligt mycket !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inger min fina vän-......jag tänker på er....hälsa maken ....

Kram

2007-12-02 @ 22:37:17
Postat av: cilla

Det är så ledsamt för oss som blir kvar när våra älskade får somna in o får ro i sina själar, men tänk ändå så skönt för dom. Inget mera lidande ingen mera värk. Men det är ju så viktigt att vi tillåter oss att sörja dem och sakna dem
Tänker på er
kram cilla

2007-12-02 @ 23:06:33
URL: http://ickepickepo.blogspot.com
Postat av: Louise

/..kram till dig och R. Tänker på er.

2007-12-03 @ 11:43:59
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig det känns sorgset nu när din älskade svärmor lämnat denna jorden.
Men får tänka så att hon är i en annan värld utan smärta och fått ro.
Men naturligtvis saknaden är stor
Stor Kram från mig

2007-12-03 @ 13:33:19
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Inger

Tack till er alla för vänliga ord!!
Kram ha en bra kväll/Inger

2007-12-03 @ 17:44:05
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Britten

glömde skriva vem jag var i går på kommentaren , men det hade du kanske räknat ut...kram

2007-12-03 @ 18:59:21
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0