Veckans fniss!!!



- Vad kommer efter 16?
- Sjutton oxå,
det har jag glömt !


- Varför blev det så mörkt?
- Proppen gick.
- Du behöver väl inte släcka för det.


- Var det lika varmt hos er i
somras som det var hos oss?
- Ja, bönderna var tvungna att
ge hönsen glass så att de inte
skulle lägga kokta ägg.


Putte visar sitt nya hem för
några av sina vänner.
- Jag har inrett det helt efter
eget huvud.
- Ja det verkar tomt.


Nej, men feta Hilda! Vad
du ser sjuk ut! Vad har du
gjort?
- Druckit upp en flaska
diskmedel!
- Varför det?
- Det stod på flaskan
att det tar bort fett.


Det var en gång två maskar
som brottades i gyttja.
Då kom det en tredje larv
och frågade om han fick
vara med, men de andra
svarade;
- Nej, du är för larvig!


 -Pappa, kan jag få låna bilen
ikväll?
- Vad tror du egentligen  att
du har fått fötter till, pojk?
- En till bromsen och en
till gasen...


Min man vill inte ha mig längre.
Han tycker jag är lång nog
som jag är!


- Tog du en dusch i morse?
- Vadå! Fattas den en?


 HA   EN  TREVLIG  ONSDAGSKVÄLL  ALLA TREVLIGA   BLOGGVÄNNER !!

Kommentarer
Postat av: britten

ja jag tänkte väl ! började sakna vackans fniss men nu kom dom...fniss...

Ha det gott

Stor kram

2007-11-21 @ 21:49:46
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Maria

Vad får du alla historier ifrån. Härligt med skratt innan läggdags:)
Det är bara det Inger, att det har råkat bli så att jag har vikat hela hösten på den skolan som jag slutade på i somras. Jag jobbar som elevassistent i särskolan men skulle vilja pröva något annat - men vet inte vad ännu.
God natt till dig!

2007-11-21 @ 22:45:32
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Roliga historier är aldrig fel :-)
Ha en bra torsdag/ Anna-Carin

2007-11-22 @ 08:56:09
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Tack för flera fniss och skratt !
Uppskattas ;-)

2007-11-22 @ 13:49:35
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0