En ledig torsdag!

Ja, vad gör man en ledig torsdag. Jo, naturligtvis så känner jag att jag måste städa.

Nu är det gjort,  Jag hann även med att putsa fönstret i vardagsrummet. Duscha växter och osv.
Det är ju inget intressant med att städa. Men känslan när man är klar,  den är underbar.
Jag undrar om männen känner likadant när de har städat.
HÄRLIGA TIDER  - STRÅLANDE TIDER !!

Nu har jag i allafall fått tag i min kära lilla svärmor, och hon verkade glad och pigg. Hon har nu kommit till Enskede Dalen. Får stanna där någon vecka , förhoppningsvis Sedan är det inte så lång tid tills hon får flytta till serviceboende. Det ser hon fram emot nu.


Nu är snart den här lediga dagen till ända. Och sedan jobbar jag hela helgen, fredag, lördag söndag.Men det är inga problem, för när man väl är på jobbet så hittar vi på något trevligt att göra när det är helg. Helgerna går så fort oxå. Min kära man åker till stugan. Det är allmän städdag i vårt område. Sedan brukar vi stänga av vattnet, för än så länge har vi bara sommarvatten. Men det är sagt att det ska bli kommunalt vatten och avlopp i hela området. Men det tycks dra ut på tiden. Som allt annat, som det ska tagas beslut på.

BÄTTRE  MED  LITE  SKIT  I   HÖRNEN   ÄN  ETT  RENT  HELVETE !!

                                   (Ja, men det får vara lite)

Kommentarer
Postat av: Britten

Godkväll i stugan...
jaha så du ska också bli gräsänka ett par dagar..
tur att du ska jobba då !

Vad fint det blivit på din blogg, blommorna passar ju så fint till dina färger..

Ha så trevligt i hekgen..själv tänkte jag ordna en liten myskväll för O och mig i morgon kväll..
kram

2007-10-18 @ 18:45:03
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0