Höstdag

Varit ute på en promenad till centrum. ute var det underbart skönt, solen sken  upp hela mig.

Jag mår oförskämt bra idag. Jag blir glad i hela mig när jag får denna euforiska känsla. Men den kommer inte alltid så ofta.

Det kan bero på att jag varit hos frissan, eller att solen sken på mig, jag är ledig några dagar.

Att jag har en man, barn och barnbarn som jag älskar och har en god och varm relation med.
Fina vänner som jag kan prata med om både världsliga och små ting..

Sedan att jag känner mig frisk. Ja det är nog A och O. Tack Gud för jag fått vara frisk.

Man kan inte nog uppskatta sin hälsa, man får nypa sig ibland när man får höra hur jobbigt en del goda vänner har det. Önskar man kunde var ett bättre stöd.

ALLT  VAD  VI  KAN  GÖRA  ÄR  ATT  GÖRA  DET  BÄSTA  AV  VAR  DAG !


Kommentarer
Postat av: cilla

hittade hit via min syster! Tänk va lätt det är att ta allt för givet istället för att lära sig vara tacksam över de små saker som finns runt omkring oss. För många är det ju inte direkt en småsak att överhuvudtaget komma upp ur sängen på morgon, ibland måste man nypa sig i armen för att förstå hur bra vi har det och lyckliga vi kan vara som har nära, kära och en kropp som fungerar
Ha det bra

2007-10-04 @ 16:18:55
Postat av: britten

O Vad skönt att du mår så bra ....man får njuta av dom dagarna...vet du jag tycker att du är ganska duktig på att uppskatta det du har...hoppas som sagt att ni får en underbar helg
kram

2007-10-04 @ 20:12:04
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: IngerEmKsson

Cilla: kul att du hittat till min blogg.
Britten: Tack min vän!
Kram till er båda!

2007-10-04 @ 21:15:44
Postat av: britten

Hoppas du haft en jättebra helg ...väntar med spännig på ditt nästa inlägg...

2007-10-07 @ 11:29:45
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0