LILL-LÖRDAG/ONSDAG

Igår var en högtidsdag. Som jag tidigare berättat så var det min födelsedag, namnsdag, samt även att min kära man R. och jag hade förlovningsdag och bröllopsdag.  Oj, vad fort åren har gått. 12 år resp. 7 år.

Ja igår jobbade jag., men ikväll, tittade min mans  son och flickvän upp. Jag fick en massa skraplotter. Men tyvärr ingen vinst.

Jag som hade tänkt att jag snart skulle stå i TV 4 och skrapa fram en storvinst.  Hihi.

Det är ingen risk. Men det är kul att skrapa, man vet ju aldrig.

 Sedan festade vi på lite räkor, avokado, keso bröd och lite vitt  vin.


Igår när jag jobbade så kokade min man rotmos och fläsklägg. Så imorgon ska jag äta det till lunch, jag redan längtar till det. Man riktigt längtar till det på hösten.


Eftersom jag hade jouren till idag så känner jag mig lite trött, så nu tänkte jag gå till bädden.

Jag har en vana att varje kväll lyssna till Karlavagnen. Ikväll är det onsdag och då brukar det oftast vara Lisa Syrén.

Ytterligare en bra dag har nått sitt slut..


"KAN   MAN  VARA  GLAD  ÅT  LITE,  HAR  MAN  MYCKET  ATT  VARA  GLAD  ÅT " !!


Kommentarer
Postat av: Louise

"Erfarenhetär inte vad som händer dig, det är vad du gör med det som händer dig"

2007-10-11 @ 09:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0