Min historia

Jag är en kvinna på snart 62 år. Jag är född i Linköping. Men är nu bosatt i Stockholm sedan 1994.

I Linköping har jag 2 barn och 4 barnbarn.  Min man som jag nu är gift med har oxå 2 barn och 2 barnbarn.
Vi träffades när vi var 46 och 49 år. Vi trivs väldigt bra tillsammans.

2001 köpte vi en sommarstuga i Stallarholmen, där vistas vi så mycket vi hinner. Det är nu vårt stora gemensamma intresse.


Mina intressen:

Bra hälsa, naturen,  pyssla i trädgården , långa promenader, gärna i skogen,
simning, litteratur av alla de slag,. Resa, både i Sverige och utomlands. Träffa barn och barnbarn.
Fixa och styra i hemmet och i stugan. Prata och träffa vänner ger mig kraft och energi 
Dansa, fast det inte blir så ofta idag. Musik, teater m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0