Mörkret!!

Nu kommer mörkret, och vintertiden är här.
Det var riktigt skönt i morse, när man kunde dra sig en timma extra. Men ack så sorgligt, när det blir kväll.
Det är mörkt redan på eftermiddagen.

I vilket fall som helst, så har vi haft en fin och trevlig helg, med dottern L. och hennes familj. pojkarna är så stora och förståndiga.
I går lördag var vi in till stan. det var olika modehus som gällde. Men det är så sv¨årt att bestämma, det finns mycket att välja på.

I derbyaffären blev det  i allafall en stor sportbag, lite annat smått och gott som det stod "Djurgården" på.
Maken och grabbarna inte alltid överens, ang. Djurgården och AIK. Men det är bara på skoj.

Idag var familjen iväg till Kista Centrum och hittade lite. R. och jag var hemma och värmde middagen som idag bestod av Kalops m.m. Det brukar gå hem, och även denna dag smakade det gott.

När vi sedan vinkat av dom vid bilen, och kramats färdigt, så gick vi en promenad. Det var riktigt höstligt,

Imorgon ska min kära lilla gulliga svärmor komma hem från sjukhuset. Undrar hur det ska gå. Det är ju visserligen bara ett par  veckor. Sedan ska hon flytta till serviceboendet. Jag älskar henne så mycket, hon är underbar.
Hoppas det blir bra för henne, när hon sedan kommer på plats.

                            LEV  FÖR  STUNDEN !!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:skafferep

Hej på dig! vad helgen har gått fort,redan söndag kväll!
Komma in på ett serviceboend,kan säkert bli bra för henne.Där får hon möjlighet att träffa andra.
ha det bra/ Anna-Carin

2007-10-28 @ 20:14:04
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Britten

God kväll i stugan.

Vad roligt att ni har haft det så mysigt i helgen..
Ja hu vad mörkt det har blivit ute...men den 23e dec...då vänder det igen...bra va !

Ha en riktigt bra vecka på jobbet nu i morrn ska jag till smärtkliniken...

kram kram

2007-10-28 @ 20:41:29
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Lillepip

Ja helgen har bara rusat iväg ,me fått en timme tillgodo idag ,har vart bra för min del,fått gjort en massa..men fy vad mörkt det blev fort,men det e ju så det e..må gott,pip

2007-10-28 @ 21:49:51
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: Louise

jaha..här skulle jag visst skriva "tack för senast"
tror jag skrev det ihop med soppan..

Ja fy va´mörkt det blev, men i morse på cykeln kl 6.20 var det ju ljusare...iaf. ett tag till :-)

2007-10-31 @ 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0