Veckans fniss !!

Mamman till sonen;
- Jag har hört att du börjat att svära...
-Jaså, vem har sagt det
om jag får fråga?
-En liten fågel viskade det i mitt öra!
-Och dom jävlarna som jag har matat
hela vintern!


-Jag har hört att du ska gifta dig med din förra
frus syster.
-Det stämmer. Det skulle nämligen bli alldeles
för jobbigt att tämja en ny svärmor.


Fakiren är på promenad med sin son.
Plötsligt råkar pojken trampa på en spik.
Pappan blir arg och fräser.:
-Det är konstigt med dig
att du alltid ska tänka på nöjen!


HA   EN   SKÖN  HELG  ALLA   TREVLIGA   MÄNNISKOR !!

Kommentarer
Postat av: Britten

ha ha hi hi skulle kolla om du var vaken..nu lägger vi oss jag och grisen...
godnatt min fina vän ha det så bra med din familj..

2007-10-26 @ 23:05:30
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Roliga historier får man inte för mycket av,tror jag i allafall :-) inte på en blogg i allafall hihihi.
Arrangemanget som du såg på min blogg,är inte mitt arrangemang,hittade bilden på google.Jag ska försöka fixa till något jag med.
Ha det bra

2007-10-27 @ 13:29:49
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Maria

Ja dom var bra.

2007-10-28 @ 01:51:46
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0