Personalfest



Det är ett tag sedan jag fick denna inbjudan till personalfest. Den är på torsdag och jag jobbar   till 21 på kvällen. Så jag vet inte om jag vill gå. Temat är Western. Visserligen har jag köpt en cowboy hatt .... Som ni ser på inbjudan så är det buffé, tipsrunda och dans. Så kanske jag skulle gå,  hmmm .Jag har tackat ja, men som vanligt  velar jag. Det är ju kul att träffa sina kollegor och äta och dricka lite gott. För jag gillar dem alla,  de härliga kollegor.  Men eftersom jag ska jobba först och komma efter alla andra så känns det inte så kul. Ja sedan ska jag hem på nattkröken, maken brukar ju hämta mig efter dessa festligheter. Men nu ska han oxå på personalfest samma kväll. Förr i tiden hade jag inte tvekat en sekund. Men jag börjar bli lite festtråkig tycker jag. Alltså jag orkar inte hålla igång och dansa som förr i tiden.. Förr var det jättekul, men jag känner att jag har gjort mitt ute i nattvimlet, iallafall utan min käresta. Sedan bäva hela kvällen för hemresan, hmm jag är mörkrädd. Förresten är det nog flera som är det idag, det händer så mycket både på dagen och natten.. Jag får se hur jag gör. . Nu vet jag att ni tycker att jag är larvig, ...jaa, det stämmer,,,,

Ha den bästa av dagar, alla trevliga bloggisar.

Kommentarer
Postat av: britten

Larvig ! Du ! " aldrig med min fot sa gråsparven " jag förstår dig exakt......kram

2008-12-02 @ 12:35:55
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: britten

men ! jag har skrivit flera kommentarer till dig och dom kommer inte fram...fy vad det strukar med bloggen i dag...

2008-12-02 @ 16:50:45
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: hjördis

Strul med bloggen i dag....jag kommer inte in på min blogg, jo från en gammal vilande blogg gick det bra, kramen till dig // Hjördis

2008-12-02 @ 19:16:52
URL: http://fridhemsgangets.blogg.se/hjma
Postat av: Cilla

Förstår att det känns konstigt att behöva gå efter jobbet när alla andra redan är igång. Men annars lät det väl kul med tema o så. O hallon brukar ju vara ett kul gäng, fast det är ju så längesen för mig. Hoppas du får trevligt i vilket fall som helst



kram

2008-12-02 @ 22:21:51
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: Pialotta

Nja det där tål att tänkas på.. inte hade något som roar först fått mig ut i det mörka. Kan inte gubben din få följa med då;-) Westerntema låter ju så himla roligt i mina öron:-) Du får sova på det där.

Natti på dig och sov så sött..

Kramar

2008-12-03 @ 00:04:34
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jag tycker inte du är larvig...

Jo, jag känner igen det där också, att jag orkar inte heller längre hålla igång, festa och dansa som förr i tiden.

Förr älskade jag sådant.

Men nu har jag inte det behovet längre...och orkar inte...

Sedan det att vara ute själv på kvällen skrämmer en del också.

Men kanske du kan ta taxi hem ?

Fast det är nog dyrt....

Kram

2008-12-03 @ 00:22:25
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Cina

Näää Inger jag tycker inte alls att du är larvig jag skulle nog tänka precis som du i detta fall.

Även jag är bjuden på julbord men jag har tackat nej. Känns konstigt att gå på julbord när man inte träffat sina arbetkamrater på 5 år. Nääää orkar inte just nu heller då jag har åkt på en regäl förkylning o hela kroppen värker. Känns som om tåget kört över mig!



Kramen

2008-12-03 @ 08:33:43
URL: http://heavenladyn.bloggagratis.se/
Postat av: Anna-Carin

Hej! vi ska ha julfest snart,70-tals tema.Jag ska inte gå,den här årstiden är inte bra för min kropp,så jag stannar hemma, blir för trött.

Jag förstår vad du menar,så mycket skumma människor ute på nätterna.

Ha det bra / Anna-Carin

2008-12-03 @ 08:57:50
Postat av: Mia

Visst är det jobbigt när man inte vet vad man vill. Det låter så himla kul, men jobbar man så sent så ÄR det inte kul...

Jag tycker inte alls att du är larvig, man orkar ju helt enkelt inte...åtminstone inte jag!

2008-12-03 @ 16:30:56
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0