Grattis Stefan 30 november



Stort Grattis till dig min älskade son som idag fyller 38 år. Det är på själva Första advent som jag fick åka till BB. Äntligen var det dags. Det blev en stor glädje när du väl hade kommit, och syrran visste  heller inga gränser, hon hade fått en lillebror. Du har alltid varit till stor glädje, för oss alla. Men tyvärr kan vi inte träffas idag, eftersom både du och din syster jobbar. Men till nästa helg kommer vi ner.
 

Genom åren har vi haft många långa fina och innerliga diskussioner. Vad som oxå värmer mitt hjärta är att du och syrran har så god och fin relation, och alltid har haft. Tänk när man blir så lyckligt lottad att få två barn och de sedan är en av varje, en son och dotter, Det kan inte vara bättre, och jag älskar er båda gränslöst mycket, vilket ni båda oxå vet.
Tacksam oxå över att du skänkt mig två barnbarn, Maja och Olle, två underbart fina barnbarn. Tack Stefan för just du blev min son. Ha en jättefin och trevlig 38-årsdag, trots att du jobbar. Vi ses nästa vecka.

KRAM/Mammi.
Älskar Dig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men så härligt..Grattis till sonen..du barnen är ju guld att ha..en av varje...nice...jag har en dotter o två boys...mitten killen fick jag på luciakvällen det är en stjärngosse det..nästa kille fick jag på midsommarafton..ha ha visst har jag prickat in dom bra va...inga barnbarn än...kan tro att det är härligt med dina små godingar..kram från Anna

2008-11-30 @ 10:28:47
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: soffie

grattis till din son,så fin han är på kortet,

då är han ett år yngre än mej,

så fint du berättar om din älskade Stefan,

kram till er

2008-11-30 @ 11:08:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: britten

ååå så fint...Jag vet hur mycket dina barn betyder för dig..och du skriver så fint så jag får lite rys nu....fina barn / fin mammi

2008-11-30 @ 11:56:36
Postat av: Pialotta

Fint skrivit Inger och visst är de våra små pojkar ännu, trots de vuxit på höjden:-)

jag har ju en dotter som nyss fyllt 40 och en son som nyss fyllt 36.. thats that.. men nu för tiden har de inte den kontakt så ofta som de hade förut.. var och en till sitt du vet.

Älskade ungar..

Kram på dig o en fin 1 Advent

2008-11-30 @ 13:12:29
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Kikar in för att önska en trevlig advent!

Du får gratta sonen från mig också!

Kramen!

2008-11-30 @ 13:31:38
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Din son är bara ett par år äldre än min dotter.

Vad tiden går fort egentligen....

Först man väntar dem och de är små knyten helt beroende av en...och vips, så är de vuxna.

Mysig bild på honom som barn.

Och så fint du har skrivit.

Ha en fin fortsatt Advents-dag.

Kram

2008-11-30 @ 14:39:55
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Cina

Oj vilken söt liten kille, men som nu har blivit vuxen!

Vill passa på o önska en trevlig fortsättning på 1:a advent.



Här kommer lite skötselråd till ditt danska juleträd:



Kallas också danskt julträd och är en vedartad krukväxt. Bladen är blankt mörkgröna och den har röda bär, som påminner om lingon.



Skötselråd

Vintertid vill ardisian ha det svalt, gärna omkring 12-15°. Om den placeras för varmt kan bären skrumpna. Vattnas sparsamt under vintermånaderna.



Kramen//Cina

2008-11-30 @ 16:23:32
URL: http://heavenladyn.bloggagratis.se/
Postat av: Maria

Grattis till din son Stefan,så söt han

ar på bilden!Tiden går fort och så är barnen

stora..så fint du skriver och de fina minnen som ni

har,man bir så berörd!Ja du är lycklig som har två barn och barnbarn.=)Fina blommor på bilden som han får!Hoppas du har en trevlig 1:a Advent!



Kram Maria

2008-11-30 @ 16:42:17
URL: http://ann-jeanette.blogspot.com
Postat av: Rut

Grattis Mammi med son som ser så undrande ut men nu har hunnit bli 38 år.

Det är en stor lycka att få friska och välskapade barn som det går bra i livet för.

Själv fick jag 2 pojkar, men har i gengäld 4 barnbarn som alla är flickor som gett mig 3 banbarnsbarn som är pojkar. Vi är sån där vartannan års genarationsfamilj. Själv hade jag 7 bröder och var enda flickan i min genaration alla mina kusiner var också pojkar.

Hoppas att ni får ett trevligt födelsedagskalas när ni träffas nästa helg.

God fortsättning på advent.

Kram.

2008-11-30 @ 19:01:53
URL: http://rut.blogg.se/
Postat av: britten

hoppas du haft en fin dag och sover gott nu....

2008-11-30 @ 23:22:11
Postat av: sonen

Oj vad fint skrivet! och oj har jag varit så där söööt?? Tack och kram. Älskar dig också

2008-12-01 @ 01:33:41
Postat av: Nicoline på Fädernegården

Men vilken liten söt pojke. Han påminner om min egen pojke som också är en vuxen man. Vart tog tiden vägen?

2008-12-03 @ 12:35:04
URL: http://nicolinefadernegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0