Konferensresa till Åland




Upp tidigt i ottan. Vi är nu på väg till Mariehamn, för att ha konferens, samt att äta gott och umgås. Vi var sammanlagt 13 personer som träffades tidigt i terminalen. Arbete väntar först. Men det går inte att undgå att se Stockholms underbara skärgård. Jag låter bilderna tala för sig själva. De är tagna genom rutan, men lite kunde vi njuta, för solen lyste på oss hela dagen.






















Ja nu ser vi Stockholm igen på väg hem.



Lite mera mulet än tidigare under dagen.




Ja detta var min tisdag den här veckan. Jag var trött mätt och nöjd efter dagens dagstur till Mariehamn.
Vi har ätit gott, och fått lite uträttat och handlat  med oss lite godis hem.

Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jo men visst är sthlms skärgård underbar. Älskar ju sthlm speciellt under denna årstid

2009-05-27 @ 21:27:14
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: Anna

Härligt Inger..jag semestrade ett år på Åland..måååånga öar där du..fin natur..Sthlms skärgård..underbar..ska ta en tur där i sommar är det tänkt..till någon ö..en dagstur tror jag..bo hos sonen du vet i Kista..himmel så bra det är att ha sina barn på tre håll..snart åker jag till Göteborg till lilla Ada :)och nyss var jag på Öland hos lilleman du vet..ja men du har ju oxå barn lite här o där va..Linköping..mmm så är det väl..har du fler?

2009-05-27 @ 23:04:11
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Tack vännen för din goa kommentar hos mig, och idag åkte jag äntligen till Södertälje.

Och det gick riktigt bra.



Toppen-fina foton från er resa till Mariehamn, och ja Stockholms skärgård är underbar.

skönt att ni fick fint väder också

och kan tänka mig ni njöt av den vackra utsikten från båten.

Stor Kram till dig

2009-05-27 @ 23:04:12
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Jaaaaaaaaaa.. där har jag varit oxså:-) För många år sedan tog jag och en väninna en busstur till Stockholm och vidare till Åland (Mariehamn).. väldigt vackert.

Jag måste få mannen med en gång till Stockholm, han har aldrig varit i vår huvudstad förstår du.. men jag har några gånger.. länge sedan nu förståss.

Jag ska skriva inlägg snart.. har varit lite up and down nu några dagar.. du vet min mamma blir ju bara tröttare och tröttare och så kommer alla minnen sedan en tid för länge sedan..

Ha de gott min vän och ta hand om dig o din onda rygg:-)

Kramar Skånegrebban

2009-05-27 @ 23:17:05
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: britten

hej vännen ...saknar dig....vi pratade just om sthlms skärgård i kväll..kommer ihåg allla resor vi gjorde när vi hade våran nimbus.....och sen alla turer det bkivit med färjan också ...sthlms skärgård är olagbar....hoppas dte gått bra med din rygg och allt ..jag hör ju att du har ont.....



Varit inne hos mamma hela dagen ..fikat , planterat på graven och gjort fint på hennes uteplats ....känns så skönt...i kväll stormar det så jag kan knappt minnas sjön så upprördf som i kväll , men det kommer att bedarra under natten ..nu har jag stoppat i mig llite piller ocj ska försöka sova..hoppas du också kan koppla bort och sova..kram

2009-05-27 @ 23:47:42
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0