En dotterhelg..



Lilla Louise kom med denna vårbukett till mig. Hon var här med sin familj i helgen.
 Vi hade ju tänkt att åka till Globen och åka upp och titta på utsikten.
Men ute var det mulet och grått,  men inne hade vi det mysigt och gott.



Men vi kunde ju inte bara sitta inne och lukta på vårblommor hela helgen.

 Så vi tog en tur till centrum, och där hittade tösen,både ett par jeans och en
snygg skinnjacka. Glömde fota det. Men passade så bra på henne. mmmm
Ibland skulle det vara kul att vara lite yngre, och kunna klä sig lite ärtigare..

Mamman fick nöja sig med en svart väst. Blev glad att jag hittade den,
har tänkt att ha den till en klänning jag köpte för ett par veckor sedan.
 


Ja naturligtvis var jag tvungen att visa Louise vår nya mysiga affär, där
det finns en massa trevliga prylar.

 Ja alltid hittar man något, som man får med sig hem.

Alltid sorgligt när de ska åka hem. Men jag är alltid glad när de har kommit
hem och allt har gått bra på resan hem. Sedan dröjer det inte så länge
tills vi ses nästa gång, eftersom vi ska ner om två veckor och fira Stefans barn,
Maja och Olle som fyller år. Så nu får jag börja längta till det.

Sommartiden är här, och ljuset, åhh vad härligt. Ha en fin vecka!!






Kommentarer
Postat av: britten sa....

Hallå där..va då du som är så fin du kan väl klä dig i vad du vill---och du klär dig också snyggt och ärtigt ..det vet du ju att jag tycker....du jag måste nog komma ut till dig och titta på den fina affären....har precis kommit in från mässan i allhelgonakyrkan...Kramiz

2010-03-28 @ 18:52:09
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Mija

Ja härligt med sommar tid o vad mkt ljusare det var i kväll!

2010-03-28 @ 19:53:48
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vilken ljuvlig bukett du fick av lilla Louise och så vackra foton av blommorna.

kan tänka mig ni hade en trevlig tur till centrum.

och titta på alla fina saker i den mysiga affären

Och ja, det är härligt att dagarna blir allt ljusare nu, och sommartiden hjälper till.

Önskar dig också en fin vecka som kommer

Stor Kram till dig min Majeldsvän från vår barndomsstad



2010-03-28 @ 22:14:01
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tjena! Vad med fina grejor som fick följa med dig hem! Antar jag...eller?!

Ljuvliga blomster också hos dig! Här har det snöat hela dagen idag...grrr! Passar mitt humör just nu kanske, för nåt svar kom inte idag!

Kramen!

Ragnvi

2010-03-29 @ 18:53:58
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: SOFFIEPROPP

men å vilken vacker bukett du fick å vilken härlig helg ni haft,

ha en goo ny vecka

2010-03-29 @ 19:39:22
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Louise

pUsS PuSs pUsS PuSs

...tack för nyshelg!

/ha en bra vecka ..ses snart

:)

2010-03-29 @ 21:21:33
Postat av: Nanna

Klart man kan klä sig ärtigt även om man är "Äldre".

Ha det bra ! :)

2010-03-29 @ 22:39:39
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0