Fredag kväll!



Nu är det fredagkväll. Var tog den här dagen vägen, ja det säger man ofta om dagarna som gått.
Men ju äldre man blir dess fortare går det ,verkar det som.

I allafall har jag haft häcken full idag. Städning, var ett måste kändes det som.
Sedan ner på affären för inköp inför det  sista tills imorgon.  Vi ska då ha maken R. söner med familjer
här på mat. Det var inga problem med det, bara att ett par vänner ringde igår kväll, och ville komma ikväll, och uppvakta R. . Ja, vad säger man. Allt stupar. vi hade ju tänkt att fixa maten. Jag brukar vilja duka dagen innan och förbereda, så man inte är helt slutkörd när gästerna kommer.
Så idag har jag kör i 120 knyck. Helt slut nu.

Hörde lite på Gokväll. det var Cyndeé Peters, som var där och sjöng. Hon är helt fantastisk. vilken röst hon har.
GW Persson var oxå med i programmet. Han var gästen, som skulle bjuda in gäster till sin middag.
Han gjorde sig bra i det programmet, han bjöd lite extra på sig tyckte jag.
Ja sedan så vi lite på IDOL, i allafall mot slutet. Får sedan höra att Daniel åkte ut. Men oj, han var ju bra.
Man kan undra, vad det är för människor som ringer. Sympatiröstar de på dom som inte är så populära, eller vill de gå mot juryn.

Våra vänner har nu åkt hem,. Vi hade som vanligt trevligt.. 

 
Ja, det blev ett litet snack idag oxå. trodde inte jag skulle orka skriva ner något idag. Men det är bara lite tankar, inget viktigt. Skönt att få skriva av sig. Jag har nu lugnat mig lite.

Ska gå och lyssna på Karalvagnen nu. Det är en stund kvar med Marcus Birro idag fredag.

HA  EN  TREVLIG  HELG  ALLA   GOA  OCH  TREVLIGA   BLOGGMEDMÄNNISKOR!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att göra undan det mesta så man kan vara utvilad när gästerna kommer. Inge kul att börja gäspa när dom kommer.
Ha de så trevligt i helgen!

2007-11-24 @ 01:30:30
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: britten

Hoppas ni har en underbar familjedag.....kram

2007-11-24 @ 14:29:48
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Maria

Tittar in för att önska dig en trevlig helg!

2007-11-24 @ 18:43:22
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: britten

hoppas ni haft en underbar dag och att din älskling blivit väl omhändertagen...jag är trött ! ska sova..hoppas jag ...

kram du fina..

2007-11-24 @ 22:04:57
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! kikar in som snabbast för att önska en trevlig söndag/Anna-Carin

2007-11-25 @ 16:37:39
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0