Mot Linköping!





I morgon lördag åker maken och jag hem till Linköping. Ska besöka mina barn.

Längtar nu efter mina barn och barnbarn. Det kan gå någon månad mellan gångerna vi ses.
Det är på gott och ont. När vi träffas blir det lite längre tid, mot om man bott intill.
Vad jag saknar är det där att hämta och lämna på dagis, sitta barnvakt en vardag.

Det ska bli så mysigt att träffa både dottern och sonen och deras ´familjer.
Dotterns yngsta son blir tonåring, dagen innan maken blir 65 år, och pensionär.

Vi ska även besöka kyrkogården och tända ljus.

Framåt eftermiddagen tänkte vi bjuda ut barn och barnbarn på Kinesrestaurang.
Framåt kvällen sedan ska vi åka till dottern och fortsätta umgås tillsammans allihopa.
 Vi ska fira tonåringen och 65-åringen, som inte blir pensionär,utan fortsätter att jobba ett tag till

SNIPP  SNAPP  SLUT  NU  ÄR  DAGEN  SLUT!!

Ha  en riktigt  fin  helg  alla trevliga  bloggare!!

Kommentarer
Postat av: britten

Hela familjen samlad...låter som en trevlig helg...

Ha det underbart Inger ! det är du så värd...
kram

2007-11-17 @ 09:47:08
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! trevlig helg på dig och de dina.
Mvh Anna-Carin

2007-11-17 @ 11:07:35
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Så ni ska åka till Linköping, min barndomsstad där jag växte upp.
Kan tänka mig du längtar efter att träffa dina barn och barnbarn.
Önskar dig en riktigt fina dag.

2007-11-17 @ 14:46:27
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: britten

Välkommen hem !

Hoppas ni haft en underbar helg hela familjen..

kram kram....britten

2007-11-18 @ 17:39:52
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: cilla

Va otroligt mysigt det låter med en sådan familje helg. Det finns ju inget skönare än att ha hela familjen samlad omkring sig.
Vad fint du även hade skrivit om din mamma. Va skönt att ni fick ha den sista tiden på det där viset, att kunna ligga o prata om gamla tider och att få det tillfället att kunna prata igenom allt, verkligen jätte fint. Jag vet att Du vet vad vi går igenom just
nu, det känns ju visserligen som prognosen är god, men det är ju alltid skört med de äldre och det känns farligt att då ta saker för givna.
Hoppas du i alla fall haft en mycket skön helg
kram cilla

ickepickepo.blogspot.com

2007-11-18 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0