Välkommen till min nya sida!

Ja du har kommit rätt!

Men nu är det ju höst, så jag tyckte att det var för somrigt  Men det svider lite, för jag gillade  färgerna.
Men man kan ju inte ha penséér och vårblommor, när det snart är advent.

Man vet aldrig, jag kanske återupptar den igen,,

Sedan gillar jag grönt oxå, tycker väl kanske att det passar bättre för årstiden.

Har jobbat  tisdag natt till onsdag. Jag var så trött i kroppen, så jag orkade knappt gå från tåget.
Det beror delvis på att jag hade svårt att somna, sedan när klockan ringde så ringde  den 4.40 . Det  var en timma för tidigt. Jag hade glömt att ställa om uret. Har inte haft natten sedan vi drog tillbaka klockorna och övergick till vintertid igen.
Så kan det gå, om inte haspel är på......


Ja hoppas jag kan sova på fredagnatt till lördag. Och söndagnatt till måndag kl 14.

Sedan på tisdag morgon 7.45 åker vi på konferensresa. Det är ju trevligt, hoppas att jag inte är lika trött då som idag.,,

Men kära hjärtanes inte ska jag gnälla .. Det finns ju de som har ont i sina kroppar jämt och ständigt

. Jag vet ju det så väl, men ibland tänker man inte längre än näsan räcker.!!


Ikväll ska jag titta på "Bonde söker fru". Det är det enda som jag vill följa på TV, just nu...

Det är svårt att följa serier när man jobbar så konstiga tider som jag gör.

Men det är ju just tiderna som jag uppskattar. Jobbar mycket, då är man inne i verksamheten. 

Sedan är man ledig flera dagar. Tyvärr, så har det blivet lite sämre, sedan EU lade sig i ,och det ska vara 11 timmars dygnsvila mellan arbetspassen. Sedan är de ju viktigt att man trivs med sitt arbete, och det gör jag verkligen, både med boende och personal.

Ja, nu har jag berättat lite ointressanta händelser. Men jag måste ju se hur det blev,  på nya sidan.
Blev det bättre, eller!!

I morgon har jag sovmorgon !!!  Härligt!!!

Ha en trevlig lilllördagskväll, alla trevliga medmänniskor !!!

Kommentarer
Postat av: Britten

Ja det var bra förut också men ibland vill man förnya sig och det här passar dig bra för jag vet ju att du gillar grönt och det passar dig.

Brukar ju va ganska jobbigt méd dom där konferans resorna men kanske får du lite god mat...ja jag tycker ni har jobbiga scheman...tycker det var jobbigt då när jag jobbade där en gång och nu är det ju ändå mycket sämre...

Se nu till att få dig den vila du behöver...

Kram

2007-11-07 @ 19:05:24
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Louise

aha....därför du lät lurig i luren nyss,, du har ju ändrat helt..trodde det gällde ett nytt inlägg.

Kanon snyggt...

Du o ditt gröna.
mm grönt e skönt.

Tack för orden o uppmuntran nyss, ska försöka att ha bekymret brevid mig och inte i mig.

puss i pannan

2007-11-07 @ 19:54:02
Postat av: Britten

å " bekymret bredvid mig och inte i mig" det lät bra..det var bra sagt....

ska också tänka på det..

sov gott

2007-11-07 @ 21:17:53
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Det är inget fel på din sida,jag har också haft den :-)
Bonde söker fru måste jag också se,min favorit är faktiskt lilla eller unga Fredrik :-)

Ha en bra Torsdag! /Kram Anna-Carin

2007-11-08 @ 10:52:56
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0