Digitalkamera

Igår åkte maken och jag iväg och tittade på en digitalkamera.
 
Jag fick en av mina underbara barn 
när jag fyllde år för två år sedan.

Men nu vet jag inte om vi tagit så mycket kort eller jag har varit ovarsam, för nu går det inte att zooma, samt att det ibland blir suddiga bilder.

I vilket fall som helst så står man som ett "fån" när försäljaren visar och pratar omkring de olika modellerna.
Tur att maken har ett bättre teknikintresse.

Undrar vad det beror på , att männen oftast har intresse för detta. Det är självklart inte så för alla.
 
Det finns många  jätteduktiga tekniska tjejer. Men inte så många i min bekantskap. och definitivt inte jag.

Det såg ni ju bara igår när jag lade in två lika foton.
Det berodde på att det tog så lång tid, inget hände. Trodde att det försvann. Det är ju vanligt, hmmm.

Man får tydligen lära sig att vänta lite, inte ha för bråttom. Men jag kan inte garantera hur framtidens foton blir. 
I allafall så kom vi hem med en i påsen, som nu ligger på laddning.

Utfärdar härmed en varning!!!!!


I Eftermiddag ska jag iväg på en föreläsning

"När utvecklingsstörda åldras"

Det ska bli intressant !!! 

Kommentarer
Postat av: Britten

å vad spännade hade gärna gått med på den.
Men jag räknar med att jag får " påfyllning" från dig ..
Kram

2007-10-23 @ 11:18:39
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej på dig!Jag känner igen mig,att man står som ett fån i butiken.Jag har lärt mig att i förväg veta vad jag vill ha.Läser allt om produkten på internet.Då vet jag vad jag vill ha när jag kommer till butiken.Att blogga är inte helt lätt,det blir misstag lite nu och då.Fint foto på stugan.
Lycka till med den nya kameran. /mvh Anna-Carin

2007-10-23 @ 11:24:04
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Louise

/Lycka till med den nya, tråkigt att saker man köper i dag har så kort livslängd..... Va´det bättre förr??
- jisses va´gammal jag lät nu.
Kanske kan bidra med lite teknikhjälp nästa helg, har ju med mig en som förstår sig på´t.
/kram

2007-10-23 @ 19:32:54
URL: http://thomasdanielsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0