Midsommarsillen

341127-8

Längtar redan till nästa sommar.

Sitter och tittar på sommarbilder. Känner mig avstressad av det ,efter ett långt arbetspass.
 Ytterligare ett långt pass, väntar imorgon. Torsdag-fredag.
Ledig helg. Då väntar vi in dotter med familj. De var även med på ovanstående måltid.

Mysigt att få rå om dom, hennes fina pojkar har redan hunnit bli 15 och 13 år.  Föräldrarna har  bröllopsdag dagen till ära.

Det blir nog att ta ett varv på stan.  Så till helgen får mormor massor av kramar., får vi hoppas.  
De vet hur betydelsefulla de är för mormor, som bor 20 mil  ifrån dom.

Kommentarer
Postat av: Britten

Ja du tänk om det vore sommar och sill . Vad det såg gott ut.

Sommaren är härlig men igår var det en underbar höstdag tyckte jag. Tyvärr gick jag lite för långt igår och det straffar sig...hoppas du får en underbar helg med de dina.
kram

2007-10-25 @ 08:40:43
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Då får ni passa på att ta vara på stunden i helgen.Mina pojkar är 12 och 15 år,tänk vad tiden går fort när man har egna barn.Min mormor bor 50 mil från oss,så det är många årsedan jag träffade henne,min mamma besöker henne varje år.
Fint foto,man riktigt längtar till midsommar.
Mvh Anna-Carin

2007-10-25 @ 09:16:13
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Maria

Vilken härlig bild...vill ha sill & lax nu.
Kan tro du ska njuta av barn & barnbarn i helgen.
Ha en bra dag!

2007-10-25 @ 10:58:03
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Louise

mmm..minns den goda smaken av maten du visar, ser fram mot höstgrytan du lovade till söndag, nämnde för grabbarna vad som vankas, de bara log med hela ansiktet :-)
ses snart
puss

2007-10-25 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0