TACKSAMHET GER FRAMGÅNG

Tacksamhet ger glädje och glädje är en av de viktigaste faktorerna för att lyckas.


Tacksamhet är alltings moder.


Känn tacksamhet för det du har varje dag. De föder glädje, skapar lust och ger dig mer av det goda.


Pröva att göra det varje morgon du vaknar och innan du somnar på kvällen.


Känn tacksamhet över det som var bra och det som fungerat och ger dig glädje i din vardag!!

                                  GOD  NATT !

                               Ha en bra söndag !


Kommentarer
Postat av: Louise

mmmm...härlig läsning. Så känner jag i dag...har fyllt på med ny kraft o energi efter denna helg

2007-10-21 @ 17:40:03
Postat av: IngerEmKsson

Vad härligt att det blev lyckat. När ni kostat på er en helg. Känner ni er som nya människor, nu, eller? Vi får väl pröva en liknande SPA-helg framöver. Kramizar

2007-10-21 @ 21:54:42
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Visst är det så att man försöker vara taksam för det man har.Jag försöker leva upp till det i allafall.
Mvh Anna-Carin

2007-10-22 @ 10:04:33
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Britten

Ja det har vi ju avhandlat du och jag och visst är det så att ju mer du ger dessto mer får du..det tycker jag...

kram och ha en bra ledig dag..

2007-10-22 @ 10:59:45
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Louise

- Lyft ansiktet mot solen då ser du inte skuggorna

2007-10-23 @ 19:38:35
URL: http://thomasdanielsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0