Vad är lycka

"Lycka"

Känner du lycka,
skynda dig att dela med dig,
ty på så sätt växer din egen lycka.


idag 9 oktober = 62 år eller kanske  26 år

 mobilen gått varm hela morgonen, jag har fått fina gratulationskort, 

fint litet kärleksbrev från maken som låg på diskbänken, när jag kom upp imorse.

Tänk att så många har tänkt på just mig idag.

Tack alla mina fina vänner, barn och släktingar.


Detta är något som fått mig att  känna lycka idag


Lyckan tänker jag ta med mig idag och åka och jobba. Jag har jouren och kommer inte hem förrän i morgon.

Jag räknar med att känna lycka även på jobbet idag. Därför att jag trivs och har det bra tillsammans med alla boende. Jag kan tänka mig att jag får bjuda på något "gott" till fikat ikväll. 



         SÄLLAN FÖLJS RIKEDOM OCH LYCKA ÅT.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grattiskramar på födelsedagen. Vi har ju redan pratat, men ändå:-) Vi ses i helgen.

2007-10-09 @ 11:47:18
Postat av: cilla

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en fin dag och hälsa "pojkarna" där uppe så mycket

2007-10-09 @ 13:56:15
Postat av: cilla

ps: min adress är, ickepickepo.blogspot.com

2007-10-09 @ 13:57:11
Postat av: britten

Ja lycka är ....
En sann och trofast vän...

Bjud alla boende på nåt gott i kväll det gör du rätt i

kram

2007-10-09 @ 15:12:40
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Louise

God kväll!. och GRATTIS igen!! Har ju pratat men smyger in och gör ett tassavtryck, måste ju spana in din måbraBlogg.....
Hoppas tårtan blev god..
natti..

2007-10-09 @ 20:21:05
Postat av: IngerEmksson

Bugar och tackar er alla för hälsningen.
tårtan blev god, för den tog slut i ett nafs.
Den bestod av sockerkaksbotten, krossad ananas emellan sedan grädde, clementiner och nonstop som garnering. tur man inte äter tårta varje dag.
Ha en bra kväll till er alla.
kram Inger

2007-10-09 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0